Tags

, , ,

První díl Den D za námi. Docela fajn vzpomínky na čtrnáct dnů v Brně v červenci loňského roku. Myslela jsem, že jsem byla na všechny tak hodná, i na pána se zahrádkou. Přitom vypadám v tomhle díle spíš naštvaně. Jak už jsem někde psala, klouzala mi židle a stálo mě poměrně dost úsilí udržet se ve vzpřímené poloze a navíc, kdo kromě Michala R.už seděl před kamerou. Já teda poprvé, takže člověk dělá co může. Teď jsem si přečetla na FB, že bych mohla být „příjemně zábavná teta“. Tak to pozor. Cokoliv, ale teta ne.

Skládací zahrádka do kabelky byla na mě prostě moc. Náš soused měl kdysi opravdu sekačku s motorem z nějakého domácího spotřebiče. Možná to nebyl mixér, ale něco podobnýho určitě. Ale aspoň to pan Musil zkusil.

Žárovky nebo led diody – jsem absolutně mimo. Žárovky mění manžel a netuším, jaké používá, hlavně, že svítí. Obchůdek v nákupní galerii s led diodami mě nepřesvědčil. Nicméně zajímalo by mě, z čeho pan Žáček žije. Nepracuje, příjmy nemá, vynalézá a chce žít ještě 99 let. Nulové životní náklady s.r.o., v dnešní době by takový business mohl frčet…..

Takže, chcete-li uspět, zdvojnásobte počet svých neúspěchů, jak bylo řečeno v dnešním díle. Já na tom usilovně pracuji.

P.S. Paní Synkové se omlouvám.

Margareta Křížová