Tags

, , ,

Včera jsem byla na příjemném večeru v rámci akcí Tuesday – Success Stories.
Řada lidí prezentovala svoje projekty a firmy a člověk měl pocit, že když jeden tvrdě pracuje, má nápady a hlavně je pozitivní, úspěch by mohl přijít.  Všichni až na jednoho měli několik společných vlastností, které jsou nepostradatelnou ingrediencí úspěchu

  • Pozitivní myšlení
  • Pozitivní myšlení
  • Pozitivní myšlení
  • Respekt k práci kolegů
  • Pozitivní myšlení

O svém podnikání mluvil Vítek Horký, jehož projekt Brandembassy je mi sympatický z velmi prostého důvodu. Upozorňuje firmy, pokud se začnou zákazníci bouřit a trousí po internetu kritické poznámky. Pokud jste navíc internetový  influencer jako třeba Petr Koubský, máte velkou šanci, že se vaší kritikou v té firmě začnou zabývat. Takže například některá nejmenovaná společnost v oblasti telefonních služeb, která vám přivodila svou zákaznickou linkou hysterický záchvat vám třeba i odepíše. Dosud nevídaná událost.
Pozitivní byl i Michal Berg se svým projektem pro otevřenou a transparentní vládu. Měl dobrou náladu, i když se pohybuje v oblasti, kde řadu lidí humor už dávno přešel.
Linda Vavříková se usmívá úplně vždycky, když ji vidím, navíc Allegria už nabízí zážitky i pro seniory, což mě potěšilo, protože jízda bagrem mi přece jen úplně nesedí.
Prostě všichni byli dobře naladění, jen jeden projekt vyčníval nad všemi ostatními negativním myšlením a trochu blbou náladou. Zvláštní, jak pár poznámek dokáže celou success story proměnit v poučení, že sám a bez respektu k práci ostatních lze business dělat zase jenom sám. A to by mě teda fakt nebavilo.

Margareta Křížová