Tags

, , , ,

Proatopic a Jakub ve včerejším díle byl fajn a dodnes se mi projekt moc líbí. Jakub navíc patřil úrovní své prezentace k lepší polovině účastníků Dne D. Při příchodu jsem nejdřív myslela, že má na sobě svěrací kazajku. Web pořád funguje www.proatopic.eu, i když se tam hodně objevuje slovo „připravujeme“. S Jakubem i jeho společníkem – tatínkem jsme se sešli, popovídali, připravili teaser a oslovili konkrétního investora, bývalého významného CEO v oboru zdravotnictví.  Účast odborníka z oboru totiž považuju pro tenhle projekt za nezbytnou, hlavně pro zkušenosti a kontakty. Peníze jsou tady až na druhém místě. Jenže bývalý CEO se ani nenamáhal na mail odpovědět a nikdy se neozval, což mě dodnes mrzí (i když slíbil, že se na projekt podívá). Takže mu taky neodpovídám na maily, kterými mě bombarduje, poté co založil svou vlastní firmu. Jinak Jakub mě nerozlítil jako Michala Rostocka, protože mi nevadí lidi, kteří si dělají legraci ze sebe, případně ze mě (v mezích únosnosti). A držím mu palce, třeba se ten slavný CEO ještě ozve.

Skleněné pilníky a hlavně podnikatelky Zuzana a Eva, které projekt představily – klobouk dolů. Už když někdo řekne, že jel do Atlanty na veletrh, považuju to za známku toho, že je schopen vstát z gauče a něco pro svůj business udělat. Jednání s francouzským zákazníkem a anglickým výrobcem obalů jsou taky plusové body. Nevím jak projekt běží, ale Zuzaně a Evě moc přeju investora Johna, protože předpokládám, že se s ním dělá dobře business . A to, že holky požádaly Johna o elevator pitch byla bomba, hlavně se nebát a ptát se. Proč by se mohli ptát jen investoři? Pilník mám dodnes doma, je fakt dobrej, o ostatní jsem se podělila s Yvetou z maskérny, která musela kvůl mým vlasům chodit do maskérny o hodinu dřív. Ve studiu bylo vlhko a mě se vlasy od přírody kroutí. Třeba Michal R. chodil do maskérny teprve minutu před natáčením.

S „MHD Člověče nezlob se“ bych zašla za panem Vladimírem Lichem (čti ličem), novým ředitelem Dopravního podniku Praha. Hra by se mohla přidávat k Opencard, kterou má 949 371 lidí (zdroj idnes). Pokud by každou hru pan Karel prodal DPP za 50 Kč a DPP pak přirazil opencardistům dalších 50, hodí to Karlovi 47.468.550 Kč a DPP taky 47.468.550 Kč, což není k zahození. Nevím kolik jsou výrobní náklady, ale i za předpokladu, že to Karel a DPP vyrobí a zdaní, je to pořád dost dobrý. Pokud pan  ředitel Lich (nezapomeň, čti lič) přesvědčí pražské cestující, že bez Člověče nezlob se jim Opencard na příští rok prostě nedobije, je to v kapse.

P.S. Na příští díl se fakt těším. Projekt domů ve tvaru Krakonoše, který má v obytné fajfce gril mě dohnal k slzám. Domy se (údajně) prodávají bohatým podnikatelům v Egyptě. Jen mám strach, jestli arabské jaro nezasáhlo tamnější trh s nemovitostmi. Ale potenciál to má neuvěřitelný, když v Egyptě frčí Krakonoš, představte si ten boom, až rozšíří nabídku o Trautenberga a Anče.