Tags

, , , , , , ,

úspěchChtěli bychom to všichni, víc zákazníků, lepší ceny, skvělé kolegy, míň práce, volné neděle a tak podobně. Hodně lidí si povzdechne: “Jsem v té firmě utopený(á), zahrabaný(á) do každodenní rutiny a nemám čas na nějaké plánování a strategii. A proto jsme představili službu “Aby moje firma fungovala lépe”. Někdy stačí si o fungování firmy popovídat, jindy je to běh na delší trať, ale to záleží na každém, jak to cítí a jakou má potřebu.

Plánování a strategie není žádná velká věda, pokud nejste Elon Musk nebo technologická firma v Silicon Valley, tam musíte být pořád ve střehu. Hlídat si záda, aby někdo nevymyslel lepší software, lepší aplikaci a vůbec, musíte pořád koukat koho budete muset koupit, aby vám za pár měsíců nevyrostl v nepříjemnou konkurenci.

Plánování ve firmě je o praktickém rozdělení práce, aby všichni nedělali totéž, nebo nedej Bože nikdo nedělal nic. A taky o selském rozumu v kombinaci s dobrými informacemi z trhu a pohledu zvenčí. Takže se nemusíte děsit, že bychom na vás vytáhli six sigma nebo lean canvas nebo se vás ptali co je vaše USP. Vy nevíte, co je USP??!! No přece unique selling proposition, takže stará dobrá konkurenční výhoda a na tu se vás určitě zeptáme. Aby moje firma fungovala lépe.